آخرين ذكر امام به روايت رهبر انقلاب
آخرين ذكر امام به روايت رهبر انقلاب

آخرين ذكر امام به روايت رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب با يادآوري خاطره‌اي از امام (ره) فرمودند: تا لحظاتي كه ايشان در حالت اغما بسر مي‌بردند، مرتب پشت سر هم مي‌گفتند «سبحان‌الله و الحمدلله و لااله‌الّاالله والله‌اكبر، سبحان‌الله و الحمدلله ولااله‌الّاالله والله‌اكبر».

به گزارش فرهنگ نيوز ، دفتر حفظ و نشر آثار آيت‌الله العظمي خامنه‌اي به بازنشر خاطره‌اي از آيت‌الله خامنه‌اي در آخرين روزهاي حيات حضرت امام خميني رحمه‌الله پرداخت كه در ادامه مي‌آيد:

ايشان تا آخرين لحظات حياتشان، ذكر و نماز و دعا را از دست ندادند. حاج احمد آقا فرزند عزيز حضرت امام مي‌گفتند: پيش از ظهر روز آخر حيات امام(رحمه‌الله)، ايشان روي تخت دايماً نماز مي‌خواندند. مدتي گذشت، بعد پرسيدند: ظهر شده است؟ گفتم: بلي. آن وقت خواندنِ نماز ظهر و عصر با نوافلش را شروع كردند. بعد از اتمام نماز، مشغول ذكر گفتن شدند و تا لحظاتي كه در حالت اغما بسر مي‌بردند، مرتب پشت سر هم مي‌گفتند: «سبحان‌الله و الحمدلله و لااله‌الّاالله والله‌اكبر، سبحان‌الله و الحمدلله ولااله‌الّاالله والله‌اكبر». اين كار براي ما درس است. ما كه رهبرمان را دوست داريم، بايد به كارها و روحيات او توجه كنيم و از آن درس بگيريم.

بيانات در مراسم بيعت فرماندهان و اعضاي كميته‌هاي انقلاب اسلامي‌ 1368/03/18


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






اين مطلب درفهرست موضوعات وبسايت-رديف: مقالات گوناگون ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, | 10:49 | تهيه وتنظيم مطالب توسط : سیدمحمدباقری | | بازديد :